16 Kasım 2017 Perşembe

Marks And Spencer'dan Erkekler İçin Yılbaşı Hediyeleri

Demin aklıma geldi, bugün 2018 yılbaşı hediyeleri konulu 2 yazı yazacaktım ben. Aklıma geldiği gibi de yazmaya giriştim, kendimi tebrik etmek istiyorum. Marks and Spencer sitesine dalmış durumdayım şu anda, size sunabilmek için erkeğe yılbaşı hediyesi alternatifleri bakıyorum. İlk olarak M & S mağazalarında bulabileceğiniz kravat modelleri ile tanıştırıcam sizi. Güzel modeller var, bazıları günlük kombinler için, bazıları da özel günler, davetler için tasarlanmış. 3 tane Swarovski taşlı kravat var mesela, yukarıdaki onların fotoğrafı. Aşağıdaki seri de yine daha çok şık giyinilmesi gereken ortamlarda kullanılabilecek parçalar.

Ünlü Dekoratörlerden 50 Mutfak Dekorasyonu Örneği


 Canım blogcuğumun dekorasyon kategorisini coşturmak yolundaki çalışmalarım tam gaz devam ediyor sayın seyirciler. İsim yapmış dekoratörlerin çalışmalarından seçtiğim 65 mutfak dekorasyonu örneğini beğeninize sunmak üzere işe koyulmuş olmaktan gururluyum. Yazı bittiği zaman da ayrıca mutlu olucam. Gösteriye Ike Kligerman Barkley tarafından dekore edilmiş 2 mutfakla başlıyorum.

Beymen'den Erkekler İçin 20 Yılbaşı Hediyesi Alternatifi



Kasım'ın ortası geldi de geçiyor, ben bu ay bitmeden bu bloga en azından 10 tane yılbaşı hediyesi konseptli yazı yazmak istiyorum, bununla 4 olacak daha, konuya biraz hız vermem lazım. Öyleyse ne yapıyoruz, bugün 2 tane yazsam ne iyi olur diye düşünüyor ve birincisine hemen başlıyoruz. Beymen mağazalarından seçtiğim 30 adet erkeğe yılbaşı hediyesi alternatifi yer alacak bu yazıda. Açılışı lacivert renkli, bisiklet yakalı güzel bir kilim desenli erkek kazak ile yaptım. Finali nasıl bir şeyle yapacağımı şu anda bilemiyorum ama ikinci alternatife karar verdim,Stetson marka bir bej rengi şapka olacak bu.

14 Kasım 2017 Salı

30 Ünlü Dekoratörden 30 Ev Ofisi / Çalışma Odası Dekorasyonu Örneği


 30 profesyonel dekoratörün çalışmalarından seçtiğim ev ofisi ve çalışma odası dekorasyonları hakkındaki bu yazı, bu seri yazıların sondan bir öncekisi olarak bu sanırım. Bundan sonra bir de oturma odası dekorasyonu konulu yazı yazayım, gitsin bu iş aklımdan. Yukarıdaki fotoğraf bir Tom Callaway çalışmasını gösteriyor ki kendisinin ev dekorasyonu çalışmaları hakkında da yazmıştım daha önce. Aşağıdaki eklektik çalışma odası dekorasyonu ise Tara Shawn Design tarafından gerçekleştirilmiş. Benim için fazla klasik gibi ama evden makale yazarlığı yapan biri olarak kendimi masada biraz yazı yazdıktan sonra dinlenme koltuğunda kahvemi içerken ve gözlerim yorulunca da telefonumun saatini 20 - 30 dakika kurup soldaki banka uzanmış kestirirken hayal edebiliyorum. Fotoğrafta tamamı görünmüyor ama uzanabileceğim bir şey o sanırım.

8 Kasım 2017 Çarşamba

3 Ekonomik Yılbaşı Hediyesi Alternatifi



Kasım ayı itibariyle en az 10 tane hediye konulu yazı yazmaya niyetlendim, hadi bakalım, bu üçüncüsü. Muhtelif konulara yer verdiğiniz bir web siteniz varsa yeni yıl, Sevgililer Günü, Anneler Günü gibi dönemlerde böyle yazılar yazmak iyidir diye düşünüyorum. Programıma içinde yılbaşına özgü figürler bulunan küçük kar küreleri ile başlamak istiyorum. Ekonomik yılbaşı hediyesi fikirleri arıyorsanız bu ışıl ışıl, sempatik küreler tam size göre...veya değil, ama belki diğer seçeneklerden biri öyledir? O da değilse, bu aralar sıklıkla bu tarz yazılar yazıcam, arada bir uğrayıp göz atabilirsiniz, memnun olurum.

Fiyat bilgisi ve detaylar için tıklayın 

7 Kasım 2017 Salı

25 Fotoğrafla Country Tarzı Ev Dekorasyonu Fikirleri (Tom Callaway)


Hoş geldiniz sayın ziyaretçi. Profesyonel bir iç mekan tasarımcısı olan Tom Callaway  tarafından tasarlanmış country tarzı ev dekorasyonu fikirleri ile karşınızdayım bugün.Gösteriyi kendisi ve ekibi tarafından yapılmış bir kır evi dekorasyonu çalışmasıyla başlatıyorum. Burası bir Tudor tarzı ev örneği. 1485 - 1603 yıları arasında İngiltere'de saltanat sürmüş olan Tudor hanedanından almış olan bu tip evlerin karakteristik özellikleri geniş bacaları, dik çatıları, duvarlarına uygulanmış ahşap işçiliği ve ince uzun pencereleri imiş. Country tarzı dekorasyon fikirlerini seviyorsanız bu fotoğraflar hoşunuza gidecektir sanırım.

4 Kasım 2017 Cumartesi

20 Dekoratif Hediyelik Alternatifi

Yılbaşı hediyesi fikirleri yazmaya başlamak için erken gibi görünüyor ama benim için hiç erken değil aslında demiş olmam lazım birkaç gün önce yazdığım bir hediyelik yazısı sırasında. Tekrar ediyorum, hakkaten hiç erken değil, 15 - 20 yazı yazayım en azından diyorsam ki diyorum, haftada 2 - 3 tane yazmam lazım. Zet çok çeşitli ürünlerin satıldığı bir site, oradan seçtiğim 20 dekoratif hediyelik alternatifi yer alacak bu yazıda. Açılışı 15 x 20 cm. ölçülerinde, deniz kabukları ve driftwood dallarla süslenmiş bir el yapımı ayna ile yapıyorum. Driftwood ne demek biliyor musunuz acaba, ben bilmiyordum, şimdi bakıp öğrendim. Su kıyılarında suyun ve rüzgarın etkisiyle çürümüş, rengi değişmiş, eğrilmiş da parçaları olur ya, onlara böyle deniyormuş. Bir de şu var, Tureng'e drift ne demek diye sordum ve bu kelimenin birsürü anlamı arasında sürüklemek, sürüklenmek, amaçsızca sürüklenmek, rüzgarın ve akıntının etkisiyle sürüklenmek, akıntıya kapılmak gibi şeylerin de olduğunu gördüm. Wood da ahşap, odun, tahta gibi anlamlara geliyor. Rüzgarın ve akıntının etkisiyle sürüklenmiş ahşap durumu yani. Yine konudan uzaklaştım bu arada, hemen dönüyorum. Yukarıda gördüğünüz ayna isteğinize göre farklı şekillerde de tasarlanabiliyor, bilginiz olsun. Aşağıda da çok renkli, el boyaması bir Frida Kahlo baskılı saksı göreceksiniz. Sanatçıyı seven biri için güzel bir hediye alternatifi olabilir.

2 Kasım 2017 Perşembe

70 Fotoğrafla Ev Dekorasyonu Fikirleri (Glenn Gissler)

Ünlü dekoratörlerden dekorasyon fikirleri konusuna baya daldım ben bu aralar, fotoğraf boyutlandırıp isimlendirmek biraz yorucu gelse, epeyce zaman kaybettirse de keyifle yazıyorum bu konuları. Glenn Gissler tarafından tasarlanmış ev dekorasyonu fikirleri takdim ediciim bugün size, evinizi güzelleştirmeniz için ilham vereceklerini umuyorum. İlk fotoğraflar Gissler'in yaptığı bir country tarzı dekorasyon çalışmasından geliyor.

1 Kasım 2017 Çarşamba

Kişiye Özel Fotoğraflı - Mesajlı Çakmak



2018 yılbaşı için geri sayım başladı benim açımdan, şimdiden yılbaşı hediyesi, erkek arkadaşa hediye, kız arkadaşa hediye vb. tarzda yazılar yazmaya başlamam lazım ki yılbaşı yaklaşırken 15 - 20 yazı yazmış olayım. Sigara içen yakınlarınızın hoşuna gidebilecek bir hediye alternatifi takdim edicem bu yazıda size; kişiye özel fotoğraflı - mesajlı çakmak. Bu çakmağın ekonomik hediye fikirleri arayanlar için de iyi bir alternatif olduğunu belirtmek isterim.

Fiyat bilgisi ve detaylar için tıklayın

31 Ekim 2017 Salı

30 Ünlü Dekoratörden 30 Yemek Odası Dekorasyonu Örneği



 Bir seri haline getirmeye karar verdiğim bu 30 ünlü dekoratörden 30 falan filan dekorasyonu konseptli yazılarımda sıra yemek odası dekorasyonu fikirlerine geldi. Bu seri başta düşünüğümden daha fazla sayıda olacak sanırım, 3, en fazla 4 tane yazar bırakırım gibi geliyordu ama 5 veya 6'yı bulacak gibi. Bununla 4 olacak, bir salon, bir de çalışma odası tarzında yazsam...hatta salon yazısını modern ve klasik olmak üzere 2'ye bölsem. Neyse, sizi kafamdan geçenlerle meşgul etmeyeyim. Bu yazıya Timothy Corrigan tarafından tasarlanmış geleneksel tarzda bir yemek odasıyla başladım, Studio Ashby tasarımı modern tarz bir çalışmayla devam ediyorum.