4 Eylül 2013 Çarşamba

En Güzel 2014 Abiye Elbise Modelleri





















Yalnız; 'en güzel 2014 abiye elbise modelleri' derken bana göre en güzel olanlar kastediliyor tabii sevgili okurlar. Ben gözlerimi belerte belerte görsel ararım da siz seçtiklerimi beğenmezsiniz-olabilir tabii. Ama epeyce resim koydum, biri değilse öteki zevkinize uyar, tipinize yakışır diye düşünüyorum.
Kendi hesabıma yazacağım bu makale fazlaca geyiğe sarabilir, hatta saracak, biliyorum ben. O yüzden daha girişte 2014 abiye trendleri hakkında sağdan soldan arakladığım birkaç bilgiyi arz etmek istiyorum: Bu sene turkuaz abiye elbise çeşitleri yanında yeşil, mavi, siyah ve gümüş grisi renkli abiyelerden de bolca göreceğiz. İkide bir abiye giyilmesini gerektiren ortamlarda bulunmayanlar olayı canlı olarak görme zevkini tadamayacaklar fakat internetteki görsellere bakarak abiye kıyafet açlığınızı giderebilirsiniz; yani öyle bir açlığınız varsa. Siyah, su yeşili ve mavi tonlarındaki dantel abiye elbise çeşitleri de önümüzdeki sezonun parlayan yıldızları arasında yer alıyor. Yani alıyormuş. Bu konuda bana yanlış bilgi de verilebilir, binlerce değerli okurumu kıskanan düşman kuvvetleri moda alemine rezil olayım diye önüme 2014 moda trendleriyle alakası olmayan bilgiler çıkmasını sağlayabilirler. Hayır efendim; 2014 paranoya trendleri hakkında yazmıyorum, o konuda daha sonra yazıcam. =(


Büyük beden abiye elbise arayanlar için yukarıdaki görselleri münasip buldum. Hatta o mavi renktekiler için 'buldum' değil 'atladım' demeliyim. Şahsen kilolu kadınların paso siyah, koyu gri falan giyinmesi gerektiğini düşünenlerden değilim. Kendilerinin büyük kısmı öyle düşünüyor sanırım ama. Halbuse o kadar siyahçı olmaya gerek yok; önemli olan kıyafeti renk ve model itibarıya bölmemek; bir de çok dar veya çok bol giyinmeyip bu ikisinin bir ortasını bulmak.



 Kafama göre bir 'en güzel 2014 abiye modelleri' gösterisi yaptıktan sonra...ki bu gösteri bize şarap ve bordo renklerinin değişik tonlarının da 2014 abiye trendleri arasında yer aldığını gösteriyor...ayrıca belli ki kemerli abiye elbise çeşitleri de sezon boyunca sık görülecek. Seçtiğim kısa abiye elbise modellerinin güzelliğine dikkatinizi çekerim bu arada, hayır, fena mı görünüyorlar yani? Fakat demin salladığım...perdono, yazdığım şeyler benim görsellerden yola çıkarak vardığım sonuçlar; olaya daha bilimsel ve markavari bir açıdan bakacak olursak...Bi dakka bakıyorum: 

İpekyol 2013-2014 sonbahar/kış abiye koleksiyonu bizden bu kış daha çok transparan detayları olan siyah abiye elbiseler giymemizi ve bunları parlak taşlardan yapılmış takılarla tamamlamamızı rica ediyor. Ordan sol yapıp Elie Saab 2013- 2014 abiye koleksiyonuna soracak olursak; bi dakka soruyorum: Daha çok  işlemeli, nakışlı ve dantel siyah abiye elbiseler giyiyor fakat şarap rengi tonlarıyla mavi, yeşil ve saruya da 'hayır' demiyor gibiyiz.Yalnız arkadaş döktürmüş hakkaten; derin yırtmaçlı uzun abiyeler, üst kısmı dantelli belden aşağısı düz kumaştan elbiseler çok güzel. Pronovias 2014 abiye koleksiyonu ise gümüş, kırmızı, mavi, yeşil ve şarap renklerinde birbirinden şık kısa ve uzun abiye elbise çeşitleriyle geliyor. Belinde kendi kumaşından nefis bir kemer olan üstü işlemeli eteği sade gümüş renkli abiye elbiseler, trasnparan bir şalın omuzlu kısmından aşağıya doğru sarktığı tek omuzlu abiye elbise modelleri ve uçuşan etekli şifon abiyeler çok şık görünüyor.




En güzel 2014 abiye elbise modelleri arasındaki turumuza birtakım karışık seçmecelerle devam ediyor ve sonra da muhtemelen turu tamamlıyoruz. Veya belki biraz daha uzatırım, karar veremedim. Önce birkaç görsel beğeneyim de.Yalnız görseller arasında tek omuzundan yukarıya doğru çıkan bir şeyin olduğu abiye modelleri var, ben onları beğenmedim. Bi tuhaf duruyor, yılbaşı gecesi daveti için giymişiz de gece 12'den sonra uzay mekiğine binip uzaydaki mekanımıza gidecekmişiz gibi. Elbisenin tek omuzu uçuşa hazır halde böyle, hoş görünmüyor. 




Araya en güzel 1935 abiye elbise modelleri de karışmış olabilir, idare edin bi zahmet. Kaldı ki 2014 abiye trendleri arasında 1920'lerin esintileri de varmış, ben trendlerin 15 yıl ilerisine bile geçiyorum 1935 itibariyle. Kendim modayı önemsemem ve hoşuma giderse en güzel cilalı taş devri abiye elbise modellerini bile giyebilecek biriyim, illa ki benim gibi başka kadınlar da vardır. (:






   

       
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.