26 Eylül 2013 Perşembe

Sevgili Google; Seninle Makale Yazarlığı Hakkında...


Sevgili Google; seninle makale yazarlığı hakkında konuşmak istiyorum. Bu arada, demin markete giderken gördüğümüz arabanın üstündeki yazıyı yazan adamın makale yazarı olamayacağını bilmem sen de fark ettin mi? Titiz bi müşteri olsa, var ya; arabaya yazdığı yazıya bakar daha baştan azleder vatandaşı. 'Belki birgün sende seversin' yazmış, olacak iş mi? Oradaki 'de' ekinin ayrı yazılması gerekiyor...da, banane bi yerde. Değerli Google; sence de bu iş beni manyaklaştırıyor mu? Yakında üstündeki yazının 'dahi' anlamındaki 'de, da' ekleri ayrı yazılmamış veya soru cümlelerinin sonuna soru işareti koyulmamış arabalara bombalı saldırı düzenlemeye falan kalkar mıyım? Kalkmam, de mi? Heh, iyi bari.


 Bünyende bazı enteresanlıklar barındırdığının sen de farkındasın ama de mi? Demin x gelinlik modelleri üzerine birkaç başlığa tıkladım, birkaç  standart laftan başka cümle göremedim. Vatandaş o yazdığı şeyi makale zannetmiyordur inşallah. Ne yapıcaz, konumuza uygun görseller bulucaz, onlara baka baka bir makale çıkarıcaz. Neyse ki moda yazıları konusunda bunu yapmak kolay.

 Kadınlar hayatlarının bu en mutlu günlerinde şöyle böyle görünmekten hoşlanırlar' ifadesi bile sakat aslında sevgili Google; sence geçenlerde 40 yaşının üzerinde bir adamla evlendirilen 8 yaşındaki kız çocuğu hayatının bu en mutlu gününde nasıl bir şey giymek isterdi; 2014 gelinlik modelleri arasında yer alan taşlarla süslü bir straplez gelinlik falan mı? Kız ölmüş, duydun mu, cinsel ilişkiye dayanamamış. Muhtemelen memleket ortalamasının üstünde kitap okumuşumdur Google'cım; 1 yıla yaklaştı bu makale yazarlığı işini yapıyorum, yazılı ifadem çocukluğumdan beri iyidir ama bu konuda yazacak şey bulamıyorum şu anda. Adam 8 yaşındaki kızın içine girmeye kalkabilmiş, kıyabilmiş. 'İsyan etme, günahtır' falan dediklerinde nevrim dönüyor bazen, nasıl isyan etmiycek insan, nasıl demeyecek ki 'Tanrı'm, neden?' O adamın o kızın üstünde ne işi var? Kimse akıl edemiyor mu onun gelişmemiş cinsel organlarının böyle bir şeyi kaldıramayacağını? Nasıl yakıştırıyorla peki; 8 yaşında yahu, sekiz, sekiz, sekiz...! Neden kız ölüyor, kıza dokunamadan tepesine bir şimşek falan indirseydin de o yaratık ölse daha iyi olmaz mıydı? Vardır bir bildiğin...ama ben hiçbir zaman onun ne olduğunu anlayamıycam. 

 Ukalalığın lüzumu yok değerli Google; itirazın da lüzumu yok, şikayetin de; bu bloğa yazı girmeye kalktım mı makale yazarlığı diye başlayıp Karadeniz ikliminin özelliklerinden çıkma ihtimalim olduğunu sen de biliyorsun. Pek mesudum böyle ama, ne gelirse onu yazıyorum. SEO uyumunu da kolluyorum yalnız bi yandan farkındaysan. Anahtar kelimeyse anahtar kelime, etiketse etiket.. Adım adım profesyonel makale yazarı olmaya gidiyorum aslında, az kaldı, hissediyorum ki yakında SEO uyumlu konuşmaya da başlıycam ben. (:



                                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.