23 Ekim 2013 Çarşamba

Sevgili Google; Seninle Küçük Kızlar Ve Onların Kızgın Babaları Hakkında...

                                                                       

 Sevgili Google; seninle küçük kızlar ve onların kızgın babaları hakkında konuşmak istiyorum bugün. Bilmem konu ilgini çeker mi, açıkçası çok da umurumda değil. Ne zamandır yazıcam ben sana bunu, fakat araya bir şeyler girdi bugüne kaldı. Bloğuma da yazamadım o arada. Halbuse durmaksızın içerik girerek önce ülke, sonra dünya, en sonra da evren çapında bir blog yazarı olarak paraya para dememeyi...Şaka şaka; yazdıklarım okunsun isterim, kazanç getirsin de isterim tabii ama bu işlerin o kadar kolay olmadığının ve ciddi bir emek istediğinin farkındayım. 




 Google'cığım şekerim; 15 gün falan önce herhalde, Kurban Bayramına az bi şey kala işte, bir gün pazarda bak ne oldu: Küçük kızlar ve kızgın babalar konusu da oradan aklıma girdi zaten. Ufak bir kız geldi annesiyle, esmer, uzun saçlı, saçlarını at kuyruğu yapmış tatlı bir şey. Tezgahtaki takılara bakıyorlar beraber. Annesi kıza bir çift küpe aldı. Ucuz bi şeyler aradığı da gayet belli bu arada yalnız. Kız da; nasıl bakıyor bilekliklere falan sevgili Google; sana anlatamam, görmen lazım. Birkaç tanesini alıp koluna taksa bayaa mutlu olacak. Bunu annesi de fark etti tabii, 'ne istiyorsun, seç bakalım' dedi kıza. Birkaçını gösterip teklif etti hatta. Seninki çoktan beğendi de almaya yatkın değil. Neden sence, değerli Google? '


                                                                                                 

 'Baba kızar' dedi, inanır mısın? Ben tezgahın önünde istediği şeyi aldırabilmek için yerleri tekmeleyen küçük kızlar görmüşüm, bu diyor ki: 'Baba kızar.' Eee? Bu kadar...Hiç bir atraksiyon yok evet, hepsi bu. İlginç değil de mi? Ama tanık olurken çok etkileyici. Bu 'kızgın babalar' kategorisi nasıl bi modelse; ufacık bir kızı çok istediği bir şeyi almaktan alıkoyabiliyor, ona alabileceği söylendiği halde. Kızgın baba da haklıdır belki, böyle şeylere sarf edilecek parası yoktur, bilemiyorum. Ama hayatta böyle şeyleri tamamıyla lüzumsuz addeden mendebur, nalet bir insan da olabilir. Nedense o izlenime kapıldım kızı seyrederken. Akşam eve geldiğinde böyle şeylere para verdikleri için onlara bağıracak gibime geldi, özellikle de eşine. Bilmem....Yapar mı ki sence? 

                                                 


 Sevgili Google; senin üzerinden 'kızgın babalar' kategorisine giren bu arkadaşlara şunu söylemek isterim ki, imkan varsa eşlerinden ve kızlarından bu üç paralık zevkleri esirgemesinler. Para yoksa eyvallah, ama varsa ne için var, insanı mutlu etmek için. Bokunu çıkarmadıktan sonra, alıversinler, n'olacak? Bacak kadar kıza böyle düşündürmek için nasıl bir tavır sergiliyorsunuz bilmiyorum ama yapmayın bence. Bu kişilik olarak erken olgunlaşmış (erken olgunlaşmak zorunda kalmış) küçük kızlar insanın içini burkuyor sonra. Hayır; bir çocuk her gördüğünü tutturmamalı ve ona her istediği alınmamalı. 'Hayır' ve 'yok' gibi kelimelerden anlamalı, evek. Ama bu kadar değil, bu kadarı için çok erken. Küçük bir kız çocuğu bi damlacık da mı şımarık olmaz, hiç şımarık değil yahu. Bir sürü şeyin farkına erkenden varmış gibi. Babasının kızgınlığı bayaa korkutucu bir şeymiş gibi. Korkutmayın bu kadar. 



 Ondan sonracıma, sevgili Google; bi de ne oldu, annesi dedi ki 'babana neymiş canım, ben kendi paramla alıyorum, baba ne diyecekmiş?' Böyle bi şeyler...O anda o da çok tatlı göründü gözüme. 'Ne lan bu; ben çocuum bu kadarcık bi şey alamayacak mıyım?' gibi oldu. Kızgın babalar bu kadınlara ve kızlara çok fazla bağırıyorlar sanırım. Belki de bi dertleri vardır hakkaten, güç bela yetiyodur paraları, belki olsa alacaklardır...bilmem. Ama bunun hepsi için geçerli olduğunu sanmıyorum. Çok bağırmasınlar bence yine de. Erken büyümek durumunda kalmış küçük kızlar zaten durumun farkında, ve bir bileklik için içleri gitse bile kollamaya çalışıyorlar babalarının paralarını. Annelerine kızılmasın istiyorlar, kendilerine kızılmasın istiyorlar. Bütçe babası yapan aile babaları gibiler, of! ='(










Hilal Uslu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.

255 Fotoğrafla Ev Dekorasyonu Fikirleri (Chango & Co)

Bloga bir süre için sıklıkla dekorasyon konulu yazılar yazmaya karar verdim. Dünya tasarımcılarla dolu ve çok hoş, çok etkileyici şeyl...