4 Şubat 2014 Salı

Sevgili Google; Sen De İnsana Hiç Yardımcı Olmuyorsun

Hayır; yalansa 'yalan' de sevgili Google. Senin yardımsever bir arama motoru olarak bana biraz daha destek olman gerekmiyor mu? Demiyorsun ki 'bu kadın üstlendiği şeylerin hangi birine yetişsin, bir elinden tutayım şunun.' Buyur, blog Hürriyet Bumerang tarafından da onaylandı şimdi (teşekkür ederim), burayı da boşlayamam artık, ne halt edicem ben? Gerçi 'platin üye' olmadığın sürece Bumerang'ın pek bir işe yaradığı yokmuş galiba. Amaan, bakarız, olmadı iptal ederiz.

'Özgün makale yazarlığı işinden vazgeç' deme hiç, oradan para kazanıyorum, geçemem. O kadarını kendim de akıl edebilirim ayrıca. Benim senden beklediğim yardım; bu bloğa haftada 1-2 yazı ekleyebilirsin mesela. Bir de tabii; yazılar seo uyumlu olsun, imla kurallarına uygun olsun, özel isimlerin baş harfi büyük olsun, 'dahi' ekleriyle soru ekleri ayrı yazılsın vs. Atla deve değil yani; ama bunları yapamayan makale yazarları da çok gördüm ben.

Hiç değilse bir tavsiye verebilirsin değerli Google; bu bloğa ne tip içerikler eklemeli bundan sonra daha çok? Moda mı basalım, onlar kolay yazılıyor. Moda yazısı yazmaktan da gına geldi yalnız. Ama müşteriler için 8-10 tane yazdıktan sonra bir süre bunlara ara vericem, o arada bloğumla siteme yazabilirim. Doğaçlama yazılarımıza devam edelim. Konu her gün bulurum da, onları yazacak zamanı nasıl bulucaz? Bu iş hiç ara vermeksizin yapılmıyor ki sevgili Google; makale özgünleştirme de yapmıyorum ben pek, illa ki 3-5 sekmeye bakarak yazıyorum. Akşamları sırtım ağrıyor bilgisayar başında çok oturmaktan. Uyuyup uyanınca geçmiş oluyor neyse ki, tekrar akşam saatleri gelene kadar da bir daha ortaya çıkmıyor. İnsanı zorla dik tutan bir şeyler varmış, aylardır sayıklıyorum, artık bir tane almak lazım. Skolyoz olucam bu gidişle. Skolyoz kelimesini de; yolda görsem tanımazdım, makale yazarlığı yaparken öğrendim. Daha neler öğrendim, kafamda yüzlerce bilgi oluştu, birinin kuyruğu ötekininkine değmiyor.

Sen nasılsın bu arada? H3N2 grip virüsüne yakalandın mı, yoksa arama motorları böyle şeylerden muaf mı? Siyasi gelişmelere nasıl bakıyorsun, 'kahrolası paraleller' senin yeni doğmuş bir çocuk kadar saf ve temiz ruhunu da kirletmeye çalışıyorlar mı? Bu kadar çok yolsuzluğun döndüğü bir memlekette din dersinden çok ahlak dersine öncelik verilmeli diyorlar, ne diyorsun? Bana gayet makul geldi. 'İktidara çıkan götürür, bu bir nevi aile geleneğidir' felsefesine nasıl bakıyorsun; bunun böyle olduğunu kabul eder ve bunlara onay verirsek neye dönüşebileceğimiz konusunda bir fikrin var mı? Büyük ayıplar eden siyasetçilerin istifa etmesinin bir medeniyet göstergesi olduğuna dair bir yazı okudum, bu durumda sence medeni bir memleket sayılır mıyız? 'Başka da alternatif yok ama' lafını duymaktan kusacak hale geldin mi sen de, ben geldim. 'Öğrenilmiş çaresizlik' dedikleri şeye benziyor bu sanırım.

Sevgili Google; saygılarımla yazıma son verirken bana yardımcı olmak konusunu bir kere daha düşünmeni rica ederim. Günde 2-3 özgün makale yazıp mailime yollayıversen, yani n'olur; eline mi yapışır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.

255 Fotoğrafla Ev Dekorasyonu Fikirleri (Chango & Co)

Bloga bir süre için sıklıkla dekorasyon konulu yazılar yazmaya karar verdim. Dünya tasarımcılarla dolu ve çok hoş, çok etkileyici şeyl...