22 Nisan 2014 Salı

Bej Erkek Pantolon Modelleri

Bej renginin açıklı koyulu tonlarıyla yapılmış erkek pantolonları ve onlarla yapılmış bir sürü pantolon gömlek kombinleri ile karşınızdayım. Tişörtlü kombinlerimiz de var tabii. Bir numaralı kombinimizi yanda görüyorsunuz. Arkadaş gitmiş bej erkek pantolon modelleri arasından birini seçmiş, açık renk pantolonunu koyu kahve tonlarında gömlek ve ayakkabıyla tamamlamış, uyumlu bir kemer de takmış ve de gördüğünüz gibi şahane olmuş.

Mudo erkek pantolon modelleri arasından seçtiğim bir şeyler gelecek şimdi de. Yine Mudo ürünlerinden seçtiğim bir şeylerle kombinledim onları da. Mudo erkek çanta, ekose gömlek, erkek tişöert ve ayakkabı modellerinden bir iki tanesini de görmüş olacaksınız böylece.




Bir tane de tişörtlü kombin yaptım Mudo ürünleriyle, o da şöyle bir şey:




Bej tonlarındaki Zara erkek pantolon modellerinden birkaç örnek şimdi de: 





 Beymen erkek pantolon modelleri arasında da şöyle bir şey buldum:


Markaların ürünlerini şimdilik bir yana bırakıyorum ve bej erkek pantolon modelleri ile yapılmış yazlık erkek kombinleri arasından seçtiğim birkaç resmi yayınlıyorum.Beyaz tişört, beyaz spor ayakkabılar ve koyu bej pantolonla yapılmış güzel bir kombin geliyor. Bej-siyah uyumunu sergileyen bir kombin takip edecek onu. Beyaz-bej-kahve karışımı bir kombin ekliycem bir de. 




Gap erkek pantolon modelleriyle yapılmış birkaç kombinde sıra:




Şimdi de bej rengi bir Koton erkek pantolon gelsin:


4 tanecik resmim kalmış, onları da ekleyip çekileyim ben. 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.