14 Temmuz 2014 Pazartesi

Sevgili Google; Seni Sitesine H1 Tagı Eklemeyi Beceremeyen Dangalak Bir Makale Yazarı İle...


Sevgili Google; seni sitesine H1 tagı eklemeyi beceremeyen dangalak bir makale yazarı ile tanıştırmak istiyorum ki o benim. Hilal ben, memnun oldum, nasılsın? Ben de iyiyim teşekkür ederim, bi tek işte; şu H1 meselesi yine içime dert oldu yine. Ciğerim yanıyor...diycem ama o kadar da değil tabii fakat yaptığım her seo analizinde 'H1 tagını eklememişsin yine, seni senii!' diyor biri bana sanki, sinir oluyorum kendisine. =(

Şimdik billiyorsun heading tagı her siteye lazım olan çok iyi bi şey ama ben galiba 2.5 yıldır falan özgün makale yazarlığı yapmama ve 9-10 aydır da kendi sitemi geliştirmeye çalışmama rağmen bunun her siteye lazım olan çok iyi bi şey olduğu dışında konudan bi şey anlamış değilim. Evet, çok fazla 'bi şey' yazmış oldum üst üste, görüyorum, kör değilim ama konumuz bu değil şimdi, saptırma rica ederim. =(



Gecenin bi köründe, bir şay anlayacak halim olmadığı halde oturdum bu konuyu karıştırıyorum şimdi. 1-2 şey kaydettim okunacak, onları algımın daha açık olduğu bir zamanda tekrar okumak niyetindeyim. Bir çıkabilsem içinden şu H1 tagı meselesinin...Nedir; h tagları h1-h6 arasında sıralanıyor ve H1'in en büyük başlık olması gerekiyor. H2 h1'in alt tagı, h3 h2'nin alt tagı, h4 h3'ün alt tagı, blablabla; böyle bir düzenleme yapılması gerekiyor. Ama nasıl?

                                                            

Bir yerde okuduğuma göre h1 tagı sadece sitenin başlığında kullanılmalı ve yazılan diğer şeyler onun alt başlıkları olmalıymış. Eee? Google botlarının kafası karışmasın diye makalelere başlık atarken h2 tagını kullanmak ve sitede 1'den fazla h1 bulundurmamak lazımmış. Seo analiz şeylerinden anladığım kadarıyla sevgili web sitem h2 tagı bakımından takdir ediliyor fakat sayfada hiç h1 başlığı yok. Yani yokmuş. Halbuki arama motorlarının sayfamdaki önemli konuları görmesi için olması lazım...mış. Galiba...Analizden kopyaladığım bir şeyi Google Çeviri'ye yükledim ondan bir şeyler çıkarmaya çalışıyorum.

Yine anlamadım ne yapmam gerektiğini. Sonra yine bakıcam. Öf! =((


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.