11 Mart 2015 Çarşamba

Çocuğa Hediye: Çığlık Atan Uçan Maymun


Canım bloğum benim yaa, hediye konseptlim, bi tanem; kaç gündür aklımdasın, yemin ederim bak, 2 gözüm önüme aksın ki. Hiç unutmuyorum ben seni ama işte, insanın bir sürü bloğu olunca, bir de sürekli yazı yazdığı müşterileri olunca, bir de WP sitesi olunca bu kadar oluyor. Fakat ne güzel bir yazı yazıcam bak sana şimdi, çocuğa hediye edilebilecek sevimli bir maymundan söz edicem. Sadece çocuklara hediye edilecek bir ürün değil bu aslında, eve gelen misafirlere veya iş yerindeki mesai arkadaşlarına şaka yapmak isteyen yetişkinlerin de hoşuna gider. Erişkin yaştaki bir arkadaşa hediye olarak da düşünebilirsiniz yani, artık çocuk olmamak insanın böyle şeylerden hoşlanmayacağı anlamına gelmiyor. Hatta hayata keyif katar, kendimi düşünüyorum şimdi mesela; genç bir kızın annesiyim ben, ama bunu salonda oturmuş kahve getirmemi bekleyen bir arkadaşımın üstüne fırlatmak gayet de hoşuma gider. Salon giriş kapısının karşısında, kapıyı sessizce açarım, söz konusu arkadaşın saçımı başımı yolmak niyetiyle üstüme yürüme ihtimaline karşı kaçacak yerim de olur böylece.



Maymunlar dünyasının Süpermen'i havasında olan bu siyah pelerinli maskeli maymun, 2 parmağınızı elindeki ceplerden geçirip bacaklarından çekip bıraktığınız zaman 15 metre mesafeye kadar uçuyor. Hem de ne uçmak, çığlıklar ata ata. Kendisi kahverengi yumuşak peluştan yapılmış ve içten uzayabilen lastik kolları var. Boyunu da söyleyeyim, 27 santim.

İlginç hediye fikirleri arıyorsanız; şöyle sevimli, sürprizli bir şeyler; çığlık atan uçan maymun tam size göre bir ürün. Bu hareketli ve neşeli ürünü TM Shop adresinde bulabilirsiniz. Siteye giderseniz başka ürünler de göz atın, ilginizi çekecek şeyler çıkabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.