8 Mart 2015 Pazar

Salon Dekorasyonu Fikirleri

Hoş geldiniz on yüz binlerce sayın ziyaretçilerim. Bugün interneti tarayıp salon dekorasyonu fotoğrafları seçtim sizin için, hepsini değilse bile bazılarını beğeneceğinizi umuyorum.

Ağırlıklı olarak açık renklerin kullanıldığı bir modern salon dekorasyonu örneğiyle başlayalım.


Dekorasyon yaratıcılık işi, uygun aksesuarlar kullanarak sade bir oturma grubuyla dekore ettiğiniz bir köşeyi gayet şık ve dikkat çekici bir hale getirebilirsiniz. Şimdi göreceğiniz fotoğrafta açık renkli, küçük hacimli bir köşe takımıyla takımla teşkil eden puftan başka bir şey yok mobilya olarak. Ama küçük, modern bir halı; sehpanın üstündeki aksesuarlar ve duvardaki koyu renkli modern tablo nasıl da hava katmış.


Tavanı ve perdeleri itibarıyla gayet klasik bir havası olan bir salon göreceğiz şimdi. Mobilyalar diğer unsurlara göre sade; öyle oymalı, ihtişamlı parçalar değil. 


Bu salonda her şey kırık beyaz ve gri tonlarında. Ama kitaplar, yastıklar, ufak tefek aksesuarlar ve büyük bir bitkiyle başarılı bir şekilde canlandırılmış bu pastel renkler.


Bu da sıcak görünümlü bir pencere önü düzenlemesi:


İşte bir modern dekorasyon örneği:


Renkli salon dekorasyonu fikirleri de vermek istiyorum fakat bunların bazılarını insanın gözünü döndürecek kadar renkli yapmışlar, onları beğenemiyorum. Bu işler öyle tık tık fotoğraf indirerek olmuyor, ben öyle yapmam en azından, hoş bir şeyler seçmeye çalışıyor insan kendince. Neyse, şunlar fena değil gibi:




Şu dekorasyon örneği fazla mı pastel? Azıcık daha renk olsaydı daha iyiydi sanki, kanepenin üstünde birkaç renkli yastık veya belki yerde renkli bir minder veya puf. Ama genel olarak hoş göründü bana; ferah, sade, dinlendirici, huzurlu duruyor.


Birkaç fotoğrafım daha var, onları da ekleyip bitiriyorum. Ziyaretiniz için teşekkürler. 



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.