12 Aralık 2015 Cumartesi

Altın Yüzüğüm Kırıldı-Koma Se Bıra


Altın Yüzüğüm Kırıldı türküsünü sever misiniz? Ben severim. Geçenlerde ilk defa Koma Se Bıra isimli gruptan dinledim ve çok beğendim. Bloğa "Sevdiğim Videolar" diye bir bölüm eklemek de o sırada aklıma geldi zaten.

Gençler çok güzel söylemişler türküyü. Çoğunlukla Kürtçe parçalar söylüyorlarmış ve onlardan sırf bu yüzden hoşlanmayacak insanlar vardır aramızda illa ki. Ben öyle biri değilim veya öyle bir damarım varsa da çok nadir olarak ortaya çıkıyor, baskın değil. Türküyü mis gibi söylemişler mi, söylemişler bana göre, ben orasındayım. Heyecanlı, kıpır kıpır, coşkulu, keyifli söylemişler; çok da hoş olmuş. Fikrim olsun diye başka birkaç videolarına da baktım onlar bana hitap etmedi, ama buna bayıldım. İnsan bu kadar mı güzel "Gölbaşı'nı yol edeyim, git gelemem emmim kızı" der? Yiğidi öldür hakkını ver, iyi söylemişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.