29 Şubat 2016 Pazartesi

Emine Tarı Kokulu Taş - Kokulu Sabun Çalışmaları


Daha önce Emine Tarı yapımı kokulu taş ve kokulu sabun çalışmaları hakkında bir yazı yazmıştım Binkelam için. Şimdi baktım da 1 yıl olmuş. Bir tane de genel blogcuğum için yazayım diye kendisinin Facebook sayfasını gözden geçirdim bugün ve gördüm ki o günden bu yana baya yeni çeşit eklenmiş ve hepsi de birbirinden güzel şeyler. Biraz konuştuk da bugün, taş tozu bayiliği almış ve malzeme de satıyormuş artık. Ayrıca bu işe yeni başlayanlara ders veriyor, uzakta olanlara telefon aracılığıyla yardımcı oluyormuş.



Silikon kalıp kullanılarak yapılıyor bu ürünler galiba ama bunu bildiğimden söylemiyorum, Emine Hanım'ın fotoğraflarındaki etiketlere bakarak sallıyorum. Fakat neler de yapmış öyle; kokulu taş çerçeve çeşitleri, isimlikler, kokulu taş çiçek buketleri, süs eşyaları, dekoratif kutu modelleri, falanlar, filanlar...











Ondan sonracıma, hoşgeldin bebek hediyeleri, hayvan figürleri, söz - nişan hediyelikleri, kişiye özel ürünler, kokulu taş magnet modelleri, mumlar falan da var. Anladığım kadarıyla bunları yapmak çok da zor değil ama esas olan sürdürebilmektir. Gayet de güzel öğrenirsiniz mesela, en kralını da yaparsınız ama bu konuda giderek gelişmek, daha güzel, daha da güzel şeyler yapmak ve bunları satmak isterseniz iş değişir. Zaman ve para ayırmak lazım, sabırlı olmak lazım, etkili bir şekilde pazarlamaya çalışmak lazım ki internet çok güzel bir fırsattır bunun için; ama çok çalışmanız gerekir. Kendi hedeflerim için çok çalışıyorum da oradan biliyorum.












Daha neler var gönlümde, daha neler yapmak istiyorum dedi bana Emine Hanım; piyasaya kokulu taş, kokulu sabun, silikon kalıp vs. işleriyle ilgili yeni ürünler çıkıyormuş, daha farklı şeyler üretmek için malzemeler falan çıkıyormuş ama işte, tek bu işle ilgilenmek lazım, maddi olarak daha rahat olmak lazım, falan filan. Çok da severek yapıyormuş ürünlerini, bu iş boynunda fıtıklar çıkmasına yol açtığı halde. Bir şeylerin peşinde koşan, çaba gösteren, emek harcayan, pes etmeyen kadınlara bayılırım bir kadın olarak; dilerim ki her şey istediği gibi olur, işini daha da geliştirir, daha iyi kazanır. 

Yazmayı bırakıyorum ama aşağıya daha fotoğraflar ekliycem. Emine Hanım'la irtibat kurmak isteyenler için bazı sosyal medya hesaplarının adreslerini de vereyim:

Mail adresi: emine_tari@hotmail.com
İnstagram: gokkusagi_kokulu_ sabun




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.