11 Mart 2016 Cuma

2016 İlkbahar Erkek Kombinleri - Mango


Mango 2016 ilkbahar erkek koleksiyonundan seçtiğim parçalarla kendimce birtakım erkek kombinleri hazırladım sayın ziyaretçiler. Bu aslında hazır fotoğrafları indirmekten daha çok zaman alan bir iş ama bazen yapasım geliyor. Her sitede buna uygun fotoğraflar da olmuyor, böyle kolajlar yapabilmek için bana tek tek parçaların fotoğrafları lazım, giyilmemiş olarak.


Bazı kolajlarda 1 fotoğrafa 1'den fazla ayakkabı veya gömlek alternatifi koydum bu arada. Baya zaman ayırdım, en azından renk uyumu fikirleri edinmek açısından işinize yarayacağını umuyorum.




Ben kombin yapmak konusunda zevkime güvenirim aslında. Moda yazıları için fotoğraflara baka baka da gelişiyor insanın zevki biraz. Fakat bu şekilde renk tonlarını iyi tutturduğumdan emin olamıyorum, fotoğraflar yanıltabilir çünkü.




Aşağıdaki parçaları birkaç şekilde kombinleyebilirsiniz. Bej - kahve rengi parçalarla bir kombin yapabilirsiniz mesela. Veya pantolonu açık renk tişört ve ayakkabılarla kombinleyebilirsiniz. Bej rengi gömlekle pantolonu açık renk ayakkabılarla giyebilirsiniz. Pantolonu açık renk tişörtle ve tütün kahvesi ayakkabılarla giyebilirsiniz. Fotoğrafların renk tonları beni yanıltmıyorsa hepsinin de olması lazım.


Bu parçalarla yeşil tonlarına bürünebilir veya yeşil - bej tonlarında bir kombin yapabilirsiniz. Bu kolajdaki bej gömlek ve yeşil pantolonun altına yukarıdaki kahverengi ayakkabılar da yakışabilir. Kareli gömleği tercih ederseniz düz renk bir kemer daha iyi olabilir ayrıca.


Birkaç fotoğrafım daha kaldı, onları da ekledim mi yayınlar, çıkarım. Ziyaretiniz için teşekkürler.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.