1 Temmuz 2016 Cuma

Fethiye Apart Otelleri: Ten Apart

Fethiye'de tatil yapmayı düşünenlere tavsiye etmek istediğim bir mekan var; Çalış bölgesindeki Ten Apart Otel. İnsanların bütçeleri, tatilden beklentileri, titizlik dereceleri farklıdır ama etrafına şezlonglar dizilmiş küçük bir havuzu, yeşillikler ve zakkum çiçekleri ile çevrelenmiş balkonları olan apart daireleri, güler yüzlü ve ilgili işletmecileri, tertemiz odaları olan bu oteli beğeneceğinizi sanıyorum.

15 Haziran'da buraya geldiğimizde bize verdikleri daire aklımızı başımızdan aldı. Kocamandı, 5 kişilik; her ne kadar zamanımızın büyük kısmını dışarıda geçirdiysek de burada geçirdiğimiz saatlerden çok zevk aldık.

Geniş, ferah, temiz, ister beraber ister ayrı zaman geçiriyorsun, banyo için birbirini beklemiyorsun, mutfakta buzdolabı da, bardaklar da var; doldurduk soğuttuk meyve sularını falan, ne zaman istersek lıkır lıkır diktik.

Sabahları elimizde kitaplarımızla bahçeye indik, havuz başında güzel bir kahvaltı yaptık, sonra da çantalarımızı aldık, ver elini Çalış Plajı.

Plaja gitmek 7 - 8 dakika kadar sürüyor. Burada deniz dalgalı, hep dalgalıydı, sakin haline hiç rastlamadık. İnsanın denize girmesini engelleyecek veya çok tatsız hale getirecek dalgalar değildi ama hiç durmuyorlar, suyun içinde sakin sakin keyif yapamıyorsun. Bunu şikayetten çok özellik olarak belirtiyorum, bizim keyfimiz gayet yerindeydi.

Çalış Sahili akşamları güzel oluyor; bir yanda deniz, bir yanda restoranlar, dondurmacılar, kafeler, gezip dolaşan insanlar, kumlara uzanmış kestiren köpekler falan. Şunun rahatlığına bakar mısınız?

Tatil yerlerinde hep olduğu gibi çok güzel bohem tarzı elbiseler, şalvarlar falan vardı çarşıda; daha fazla param olsaydı kızıma da, kendime de birer ikişer tane almak isterdim. Ama ekstra alışverişler için param yoktu. Neyse, esas konu Ten Apart Hotel; ona dönelim şimdi.Kaldığımız dairede 2 yatak odası ve küçük bir oturma grubuyla bir de LCD TV barındıran bir oturma odası vardı, bu oda yatak odalarından birine bitişikti; içinde çift kişilik yatak olanına. Balkonlar biri otelin girişine, biri havuza bakan olmak üzere 2 taneydi. Apartta eşya koymak için yeterince dolap, çekmece, konsol vb olduğunu da ekleyeyim.

Memnun müşteri en iyi reklamdır derler, doğrudur, memnuniyetimi yazılar ve videolarla her tarafa serpiştirdim. Ten Apart lüks bir mekan değil, öyle milyon çeşitli açık büfe kahvaltısı falan yok; bunları arayanlara hitap etmeyebilir. Ama temizlik, huzur, güler yüzlü hizmet arıyorsanız burada bunları bulacaksınız; biz bulduk.