25 Eylül 2016 Pazar

2016 - 17 Sonbahar Kış Kadın Ceket Modelleri

 

Fotoğrafları toparlayana kadar canım çıktı ama farklı sitelerden ve markalardan seçtiğim 2016-17 sonbahar kış kadın ceket modelleri hakkında yazmaya hazırım sonunda. Görselleri boyutlandırma işi de tamam. Gösteriye Mango 2016 - 17 sonbahar kış kadın koleksiyonunda yer alan ekose desenli bir dirsek yamalı blazer ceketle yapıyorum. Onu biri pembe, diğeri mavi renkte 2 adet bomber ceket takip edecek ki kolları ve etek ucu lastikli olan bu ceket modelini girmiş olduğumuz sonbahar - kış sezonunda çok göreceğiz.


 2016-17 sonbahar kış sezonunda sık görülecek parçalardan biri de motorcu tarz ceket veya biker ceket olarak anılan modeller. Bu tip ceketlerin farklı renk ve modellerini hemen bütün markaların koleksiyonlarında görebilirsiniz. İşte Mango'dan alabileceklerinizden birkaç örnek:



Arka tarafı çiçek işlemeli bir kimono tarzı kot ceket var sırada:


Diğer fotoğrafları da ekleyip Mango kadın ceket modelleri konusuna son verelim.













Zara bomber ceket kaynıyor üzerinize afiyet, modacıların bu yıl bu tarz ceketleri ön plana çıkarmaya kararlı oldukları ortada zaten. Ama farklı modeller de var tabii. 
















Massimo Dutti mağazaları 2016 kadın blazer modellerinin yanı sıra deri ceket çeşitleri ve triko ceketlerle yeni sezon için hazır. Koleksiyonda bomber tarzı ceket modelleri de yer alıyor. Bu açık taba rengi napa deri blazer benim hoşuma giden modeller arasında. Ceketle yapılan kombin de güzel olmuş.


Bu gri biker ceket de napa deriden dikilmiş. Kombin de gri sarı uyumunun güzel bir örneği. Böyle uyumlu kombin fotoğraflarını daha çok seviyorum. Zara'da mesela, güzel ceketler vardı ama kombinler içime fenalık verdiği için çoğunu indirmedim. 


Massimo Dutti'den 2016 sonbahar kış kadın ceket koleksiyonundan seçtiğim diğer modeller geliyor şimdi:






















Gelelim DeFacto 2016 sonbahar kış kadın ceket modellerine. Bu renkli, enerjik koleksiyonun fiyatları genelde 70 - 130 lira arasında değişen modelleri arasında çok sayıda suni deri ceket yer alıyor. 











Alice + Olivia her zaman tarz kıyafetler bulabileceğiniz bir markadır ve fiyatları oldukça yüksektir.













Sırada Beymen mağazalarından alabileceğiniz 2016 - 17 sonbahar kış kadın ceket modelleri var.















Programıma arada bir göz atmayı sevdiğim, ürünlerini genellikle beğendiğim yabancı bir siteden seçtiğim 2016 kadın ceket modelleri ile son veriyorum; Boston Proper. Galerinin sonunda bir de çok renkli suni kürk yelek göreceksiniz. 












2 yorum:

  1. Her zevke göre bir seyler var ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir siteye organik yorumlar gelmesi kıymetli bir şeyken bir sürü yorumu yönetici panelinde öylece beklettiğim için ben bir salakım Derya, sen de sanal da olsa benim gibi bir salakla arkadaşlık ettiğin için çok nazik bir kadınsın.=) Yorumun için teşekkür ederim.

      Aslında, vallahi yetişemiyorum, valla bak. ='(

      Sil

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.