25 Ekim 2016 Salı

Ev Dekorasyonu Fikirleri (Amy Lau Design)


Keyif veren, dinlendiren, konuklarını zevkle ağırlayabileceği bir mekanda yaşamak ister insan, değil mi? Bu yazıda size Amy Lau Design firması tarafından hazırlanmış böyle bir mekanı tanıtıcam, Central Park'da bir residansı. Bu güzel görünümler size de ev dekorasyonu fikirleri verir, mekanınızı güzelleştirmenize yarar diye umut ediyorum.


Firmanın sitesindeki çalışmalara göz attım ve özellikle renkli, enerjik görünümlü, iç açıcı salon dekorasyonu fotoğraflarıyla ilgimi çeken bu çalışmayı tercih ettim. Kırık beyaz renkli duvarları olan bu salonun orta kahve tonundaki zeminine duvarların renginde bir halı serilmiş ve üstüne farklı renklerde koltuk ve kanepeler yerleştirilmiş. Oturma elemanlarındaki bu renk çeşitliliği öyle güzel ayarlanmış ki görünüm hiç de karışık, göz yorucu falan değil gördüğünüz gibi. Bu bir residence dekorasyonu örneği aslında ve salondaki renkler mekanın diğer kısımlarında da kullanılmış. Ebeveyn yatak odası uçuk mavi, koyu sarı ve kırık beyaz tonlarında mesela. Sade bir dekorasyon bu, fazla eşya da yok ama yatak örtüsü, yastıklar, aksesuarlar ve perdeler arasındaki uyum yüzünden göze çok hoş görünüyor. 


Mekanda bir çocuk, bir de özel banyosu da olan genç odası var ki onlarda renkler daha canlı.


  
Ben en çok salona tav oldum bu evde, gördüğüm anda içimi açtı. Birkaç fotoğraf daha var, onları da ekleyip yazıyı Google'a salıcam. Ziyaretiniz için teşekkürler.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.