21 Kasım 2016 Pazartesi

Carlo Pignatelli 2017 Damatlık Modelleri

Dünyaca ünlü İtalyan moda tasarımcısı Carlo Pignatelli blogumuza ilk defa konuk oluyorsa da aslında 1980'den bu yana erkek giyim alanındaki tasarımlarıyla beğeni topluyor. Öyle böyle bir beğeniden söz etmiyorum bu arada. Galiba birkaç hafta önce defterime adını not almışım, bugün sitesine baktım ve 2017 damatlık modelleri hakkında yazmaya karar verdim. Açılışı da bana çok hoş görünen 3 parçalı bir lacivert damatlık ile yapıyorum. Ceket yakasının dış kenarlarında mavi renkli, ince bir biye var ve yelekle kravat da aynı maviden; müthiş duruyor. Altına lacivert ayakkabı giymek gerekir sanırım. İkinci olarak da smokin tarzında bir siyah damatlık takdim ediciim. Pignatelli'nin tasarımlarındaki kravatların bazılarının kravattan başka bir ismi olabileceğini düşünüyorum, bu da onlardan biri. Bir nevi özel tasarım fular gibi duruyorlar. Hemen hepsine taşlı bir aksesuar eşlik ediyor ve bu da kıyafetlere bir klas, bir hava katıyor. Çok şık görünüyorlar gerçekten.


Yine siyah renkli olan bu 3 parçalı damatlık kıyafetin şal yakasının dışarıya kıvrılan kısmı ki buraya klapa deniyor galiba desenli siyah kumaştan. Yelek de aynı desenli kumaştan dikilmiş. Kıyafet beyaz gömlek ve desenli gri papyonla tamamlanmış.


Carlo Pignatelli damatlık modelleri arasındaki gezintimize galiba hafif parlak kumaştan yapılmış yelekli bir gri damatlık ile devam ediyoruz sayın ziyaretçiler.


Ve artık satırlarımıza son verelim diyoruz. Fakat Carlo Pignatelli 2017 damatlık modelleri gösterimiz burada sona eriyor mu acaba? Ne münasebet, daha 18 tane fotoğraf var. Şimdi hepsi gelmeye başlayacak. Bunlar oldukça pahalı damatlık modelleridir sanırım, çoğunluğun alamayacağı şeyler. Fakat damatlık diktirmek gibi bir niyetiniz varsa modellerden fikir alabilirsiniz en azından.

















8 yorum:

  1. Çok şıklar... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, her zaman beklerim.

      Sil
  2. Sevgili Derya Hanım Deli Kızın Bohçası) Sizi Haftanın Bloğu Seçmiş bende Bir çayınızı içeyim dedim ... Sevgiler .Yeni evlenecekler olanlar için güzel modeller Emeğinize sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Yorumlara daha sık bakmam ve sizin gibi nazik ziyaretçilerin değerini bilmem lazım biliyorum...da, çok fır dönerek çalıştığımdan istediğim gibi yapamıyorum bunu. Yine buyurun, ben de uğruycam.

      Sil
  3. Blogunuzu Deryada görüp geldim ve takibe aldım. Bana da beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz için. Ben biraz dağınık çalıştığımdan geri dönmem geç olabiliyor, kusura bakmayın. Bugün yarın uğrarım.

      Sil
  4. Modeller de içinde oluYor mu alinca 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıpsın, senin için yaparız bir şeyler. Carlo Pignatelli'yle yakinen görüşüyoruz, koleksiyonlarını piyasaya çıkarmadan önce hep bana danışır, bi sorayım bakayım. Hangisi olsun? :D

      Sil

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.