4 Kasım 2016 Cuma

Ersin, Nurten ve Büyük Şef The Ritz Carlton İstanbul'da


Hoş geldiniz sayın ziyaretçiler, bir Ersin - Nurten hikayesiyle daha karşınızdayım.  Çiftimizi bu sefer The Ritz Carlton Hotel'de kahvaltı keyfi yaparken görüyoruz ki bunların keyfi bitmez zaten; Sapanca ve Maşukiye gezileri hakkında da yazdım da oradan biliyorum. Bu sefer yanlarında büyük şef de var ama. Büyük şef dediğim çiftin 2 oğlundan küçük olanı Doğuhan Gedik, yoksa büyük olanı mıydı, yok; küçük olması lazım. Halihazırda Mengen Aşçılık Anadolu Meslek Lisesi öğrencisi olan bir aşçı adayı kendisi, The Ritz Carlton İstanbul'da staj yapıyor. Büyük şeflik için yolu var daha tabii ama ben şimdiden evrene mesaj yolluyorum; gençlerin yolları açık olsun, güzel hayalleri gerçekleşsin. Kızımla arkadaşlarının yıkılan hayallerine öyle üzülüyorum ki (Kızımın bu konudaki yazısı için tıklayın) bazen. Memleketin gençleri gençliklerinin en güzel yıllarını bazen oldukça zor şartlarda üniversitede okuyarak geçiriyorlar, aileleri onları okutmak için bir sürü fedakarlık yapıyor ve bütün bunların sonucu insanın umutlarını kıran, hakkını vermeyen, en temel haklardan biri olan sigortasını bile yapmayan, 3 kuruşa 5 köfte isteyen birtakım işyerlerinin birinden ötekine savrulup durmak, niteliklerine göre bir iş bulamamak olabiliyor maalesef; öyle olmasın.


 The Ritz Carlton İstanbul Otelin iç kısmı muazzam görünüyor Ersin Bey'in ifadesine göre, manzarası da müthiş; fakat bu elit mekanda elinde telefon tıkır tıkır manzara fotoğrafları çekememiş benim için. Baştan söylemişti zaten, Büyük Şefin babası olaraktan gidiyorum, önceki gezilerimde olduğu gibi fotoğraflar bekleme diye. Böyle bi havalar, aşçılık alanında kariyer yapması beklenen bir gencin böyle bir mekana davet edilmiş babasıyım, cep telefonuyla fotoğraf çekip karizmamı çizdiremem halleri falan. Ben de beklemedim, n'apiim.Bu yüzden yazımızı Büyük Şefin Ritz Carlton'da kahvaltı yapan anne - babasının fotoğrafları süsleyecek sadece, bu arada kendisini de göriciiz.



Annedeki karizmaya bakar mısınız yalnız?

 Bu da bir anne - oğul saadeti şeysi:


Ersin ile Nurten'in Maşukiye gezisi için tıklayın

Ersin ile Nurten'in Sapanca gezisi için tıklayın

Maşukiye fotoğrafları için tıklayın

Sapanca fotoğrafları için tıklayın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.