21 Aralık 2016 Çarşamba

Erkekler İçin 40 TL Altı Yılbaşı Hediyeleri


Bu konseptin kadınlar için olanını yazmıştım bugün, şimdi sıra erkeğe hediye tarzında olanında. Farklı sitelerden erkekler için 40 TL altı yılbaşı hediyesi alternatifleri toplamaya başlıycam şimdi ve bir yandan da bunlar hakkında yazıcam. Uygun fiyatlı hediye seçenekleri arayan ziyaretçilerimize faydalı olacağını umuyorum. 

Kişiye özel deri kaplı matara (Buldum Buldum


 Fiyat bilgisi ve detaylar için tıklayın


Kişiye özel çakı - kalem - anahtarlık set (Buldum Buldım)


Fiyat bilgisi ve detaylar için tıklayın 

Kişiye özel fotoğraf baskılı çakmak (Buldum Buldum / Üstüne istediğiniz fotoğrafı bastırabilirsiniz.)


Fiyat bilgisi ve detaylar için tıklayın


Gri örgü atkı 30 TL (Koton


Desenli bere 26 TL (Koton)


Desenli lacivert swearshirt 30 T (Koton)


Haki erkek bere 30 TL (Bershka)


Uçuk gri örme bere 30 TL (Bershka)


Kamuflaj desenli erkek bere 36 TL (Bershka) 


Geometrik şekilli kahverengi kemer 30 TL (Bershka)


Kulaklıklı bere 25 TL (DeFacto)


Siyah eldiven 25 TL (DeFacto)


Ekose desenli atkı 13 TL (DeFacto)

Armalı cüzdan 15 TL (DeFacto)


Boyunluk bere 15 TL (DeFacto)


Desenli mavi slim kravat 25 TL (Kravatkolik)


Desenli lacivert slim kravat 25 TL (Kravatkolik)


Noktalı bordo slim kravat 25 Tl (Kravatkolik)


Örgü kravat modelleri 35 Tl (Kravatkolik)



Lacivert spor kemer 35 TL (LTB)

 Uç kısmı desenli lacivert bere 25 TL (LTB)


Motosiklet figürlü erkek kolye 15 TL (Takınak



Sol anahtarı figürlü deri kolye 15 TL (Takınak)


Denizci tarz erkek bileklik 15 TL (Takınak) 


Sonsuzluk figürlü deri bileklik 15 TL (Takınak)


Yılbaşı hediyesi seçmenin püf noktaları için tıklayın

Erkeğe yılbaşı hediyesi fikirleri için tıklayın 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.