11 Şubat 2017 Cumartesi

Elif Diyalog Fest 2'de: Butik Hediyelik Ürünler

Sevgili biricik web sitem binkelam.com için daha önce 2 adet gezi yazısı yazmış olan Hatice Elif Boran 3. yazısını bir arkadaşıyla beraber gittiği Diyalog Fest 2 hakkında yazdı. İstanbul Kozyata'ğında bulunan Diyalog Kahve tarafından organize edilen bu etkinlikte butik hediyelik ürünler sergilendi. Etkinliğe katılanlar arasında sevdiklerini mutlu edecek veya evlerini, ofislerini güzelleştirecek ürünler alanlar olmuştur mutlaka, 14 Şubat'a 3 gün kala aradığı tarzda bir Sevgililer Günü hediyesi bulanlar da olmuştur; fakat Elif, bana bu konuyu yayınlayıp yayınlamayacağımı sorup da evet, yayınlarım cevabını alınca, soğuğa rağmen fotoğraflar çekmeye; tezgah sahipleriyle görüşmeye girişmiş sağ olsun. Bolca cheesecake yemeyi de ihmal etmemiş bu arada sanırım. Aynı konuyu bloga da yazmak hesapta yoktu aslında. Fakat epeyce fotoğraf vardı, Binkelam'da hepsini kullanmayacaktım, ben de böyle bir şekil yapayım dedim.

Bu arada Elif'in telefonuna bir şey olmuş, kendisi soğuktan olduğunu düşünüyor; bazı fotoların mavimsi olması ondan sanırım. Ben onların bir kısmını eledim ama hepsine kıyamadım.
Sevgililer Günü etkinliği tarzındaki bu organizasyona katılan kişi veya firmaların 5 tanesiyle görüşmüş. Donmuş bu arada, nasıl bir soğuksa artık. Ben bugün pazarda tezgah açabilirdim aslında da hava raporuna bakınca vazgeçmiştim. İyi ki öyle yapmışım demek ki. Neyse konuya geleyim; aşağıda Terralisium ürünlerini göreceksiniz ki aslında kimya mühendisi olan Tuğçe Hanım'ın ellerinden çıkmış bunlar. Kendisi canlı çiçekler kullanarak çok şık özel tasarımlar hazırlıyor.





Neslihan Hanım tarafından işletilen Cef's Cheesecake House ise özel tasarım kurabiyeler, sütlü tatlılar, cheesecake çeşitleri, pastalar, kanepeler, kekler sunuyor. Katkı maddesi barındırmayan hamur işleri arıyorsanız aklınızda olsun, çünkü hiç kullanmıyormuş.





 Sırada Özgür Nar Kız Tasarım var sayın seyirciler. Göreceğiniz özel tasarım hediyelik ürünlerin hepsi Belgin Hanım'ın eseri.







Ceramic-A by Home ürünleri Asuman Hanım tarafından, doğal çamurdan yapılıyor. Kişiye özel mutfak eşyaları, duvar süsleri, kolyeler ve daha birçok şey yapabiliyor kendisi.




Ateshh Tasarım ürünleri ise Çiğdem Hanım tarafından keçe ve örgü ile hazırlanıyor.



Tanıştırayım, el yapımı bebek ve hayvanları, etamin işleri ile; Pofuduk İşler.  






Ve tabloları, anahtarlıkları, bardak altlıkları, lapyop sticker'larıyla Pixel Me Shop




Birçoğu Diyalog Fest 2 etkinliğinin ev sahipliğini yapan Diyalog Kahve'nin fotoğrafları olan diğer fotoları da ekleyip yazımı yayınlayacağım. Ziyaretiniz için teşekkürler.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınız kısa bir süre sonra yayımlanacaktır.